Vše o nákupu

Zde jsme se pokusili shrnout vaše nejčastější dotazy ohledně vašich online nákupů na našem e-shopu APMsport.cz. Pokud zde odpověď nenajdete, kontaktujte nás telefonem, mailem nebo na chatu.


Nákup

Nevíte jak vybrat správnou velikost zboží? Pomohou vám naše tabulky velikostí jednotlivých prodávaných značek. Pokud si přesto nejste jisti, tak zavolejte nebo napište. Poradíme, přeměříme. Denně 9.00 - 19.00

Doprava

Osobní odběr - zboží si můžete vyzvednout osobně na naší prodejně       Po - Ne    9.00 - 19.00.

Návštěvu prodejny mimo otevírací dobu si můžete domluvit na čísle +420 773 033 288 .

Na vyzvednutí máte 5 pracovních dní.

Pokud potřebujete dobu vyzvednutí prodloužit, sdělte nám to prosím telefonicky nebo mailem.

Pod prodejnou pohodlně zaparkujete. Můžete u nás samozřejmě zaplatit platební kartou.

Způsoby dopravy 

GLSbalík Vám bude doručen na libovolnou adresu

GLS Parcelshop - balík si můžete vyzvednout na jednom z výdejních míst Parcelshopu

 

PPL - balík Vám bude doručen na libovolnou adresu

PPL Parcelshop - balík si můžete vyzvednout na jednom z výdejních míst Parcelshopu

PPL Extra - zboží nad 5 kg a nadrozměrné zásilky (např. stany, kempingový nábytek)

Běžná doba doručení u všech dopravců je 1-2 pracovní dny. Zvolený dopravce Vás bude informovat o termínu doručení.

Ceny poštovného

Osobní odběr - zdarma

GLS Parcelshop - 80 Kč  / zdarma při nákupu nad 1.000 Kč

GLS - 90 Kč  / zdarma při nákupu nad 3.500 Kč

 

PPL - 80 Kč  / zdarma při nákupu nad 4.000 Kč  

PPL Parcelshop - 59 Kč  / zdarma při nákupu nad 1.000 Kč

PPL Extra - 100 Kč  / zdarma při nákupu nad 5.000 Kč

Dobírka - 50 Kč (kromě balíku do Balíkovny, kde je dobírka zdarma)

Výměna a vrácení zboží

Na výměnu velikosti  u nás máte 30 dní, na vrácení zboží 14 dní.

Zboží na výměnu nebo vrácené zboží nám doručte osobně nebo libovolným dopravcem na adresu:

APMsport, Voctářova 8 (nákupní pasáž Kaufland), 180 00 Praha 8

Zboží, které chcete vracet, vložte nepoužité do původního obalu spolu s vyplněným formulářem. Snažte se zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození (bublinková fólie, balící papír nebo větší krabice, případně pevnější igelitka). Hlavně nepřelepujte originální krabici od bot, kterou byste tím znehodnotili. 

Při výměně velikosti zboží nám do balíčku přiložte vytištěný formulář pro výměnu zboží, který najdete zde:

Formulář pro výměnu zboží

My Vám správnou velikost obratem ZDARMA odešleme. 

Při vrácení zboží nám do balíčku přiložte vytištěný formulář pro vrácení zboží, který najdete zde:

Formulář pro odstoupení od smlouvy 

Pokud Vám omylem přijde jiné zboží, než jste objednali nebo přijde zboží poškozené, kontaktujte nás prosím co nejdříve zde.  

Reklamace

Reklamované zboží řádně vyperte nebo očistěte a zabalené nám doručte osobně nebo libovolným dopravcem na adresu:

APMsport, Voctářova 8 (nákupní pasáž Kaufland), 180 00 Praha 8

Do balíčku napište Vaše jméno, číslo objednávky (samozřejmě pokud ho ještě někde najdete) a detailně popište závadu. 

Po přijetí reklamovaného zboží vám vystavíme reklamační protokol se všemi potřebnými náležitostmi. Reklamaci společně s výrobcem posoudíme. Ze zákona na to máme maximálně 30 dní, ale snažíme se reklamaci co nejvíce urychlit. Kdykoliv v průběhu reklamace Vám rádi podáme informaci o stavu jejího vyřizování.

Formulář pro uplatnění reklamace zde: 

Formulář pro uplatnění reklamace

Slevové kupóny

Pokud od nás obdržíte nějaký slevový kupón, tak jej můžete uplatnit přidáním do kolonky slevový kupón v prvním kroku nákupního košíku. Kupón sem vložíte, kliknete na tlačítko přidat a sleva vám bude automaticky odečtena. 

Výstřižek 

Slevové kupóny jsou většinou omezeny nějakou hodnotou minimální částky nákupu, jinak nefungují. Přečtěte si proto bedlivě zasílané informace ke konkrétnímu kupónu, jelikož nám právě proto často voláte nebo píšete, že Váš kupón nejde uplatnit.

Také se na nás často obracíte s tím, že Vám slevový kupón například po přihlášení k odběru novinek nedorazil. E-mail s kupónem k Vám odchází automaticky ihned po přihlášení Vaší e-mailové adresy a v drtivé většině případů pokud jej nemůžete najít, tak Vám e-mail s kupónem spadl do spamu nebo hromadné pošty. Pokud jej přesto neobdržíte, tak se pravděpodobně jedná o nějakou prodlevu na serveru a v tom případě nás kontaktujte třeba na chatu a my Vám jej obratem zašleme tam.

Hodnocení obchodu

U hodnocení našeho obchodu na našem webu používáme výhradně hodnocení zákazníků, kteří si u nás udělali objednávku a jsou ověřeni Dotazníkem spokojenosti od Heureka.cz. 

Hodnocení produktu

K hodnocení produktů využíváme pouze recenze zákazníků, kteří u nás zboží prokazatelně zakoupili.

Nejprodávanější produkty v kategorii

Zde vám zobrazujeme vždy 5 u nás nejprodávanějších produktů za poslední 3 měsíce.