Hodnocení obchodu
fajn komunikace, eshop s ,,domáckým´´ přístupem. rád zde nakupuji.
(Administrátor)
Dobrý den,
na ,,domáckém´´ přístupu si zakládáme a rádi se Vám budeme věnovat i nadále.
Děkujeme za fajn hodnocení.
Za APM sport zdraví
Jiří
Naprosto pohodový obchod bez sebemenších problémů
(Administrátor)
Pohodovému obchodu prospívají také pohodoví zákazníci :-)
Moc děkujeme za přízeň i čas věnovaný hodnocení!
Za APM sport zdraví
Pavel
příjemný personál, pomůžou a poradí
(Administrátor)
Milá Jiřino,
moc děkujeme za příjemné hodnocení :-)
Za APM sport zdraví
Pavel
(Administrátor)
Velice děkujeme za čas věnovaný recenzi a budeme se snažit dál být rychlí, abyste byl i nadále spokojený zákazník ;-)
Za APMsport zdraví
Pavel Přichystal
Při mém hledání konkrétní bundy, jsem našel tento obchod. Při telefonickém zjišťování dostupnosti této bundy mi velice ochotně a rychle paní na prodejně zdědila, že je opravdu skladem. K této bundě jsem si ještě objednal čepici, u které jsem si nevšimnul, že by se musela objednat u výrobce. Toto jsem opět velice rychle vyřešil při dalším telefonátu s již dříve zmiňovanou ochotou paní na prodejně. Pokud tedy mohu hodnotit za mě, tak mohu tento obchod jen doporučit.
(Administrátor)
Dobrý den, Honzo,
moc děkujeme za podrobnou recenzi a jsme moc rádi, že jste s námi udělal dobrou zkušenost. Děláme vše proto, aby naši zákazníci byli spokojení tak jako Vy :-)
Pohodové dny přeje za APM sport
Pavel
(Administrátor)
Dobrý den, Tomáši,
moc děkujeme za čas věnovaný sepsání recenze a jsme moc rádi, že jste byl spokojený s našimi službami.
Pohodové dny, přejeme!
Za APMsport zdraví
Pavel Přichystal
Rychlost a doručení byl fofr
(Administrátor)
Dobrý den,
rychlost a fofr jsou naši sourozenci :D Moc děkujeme za čas věnovaný recenzi a budeme se snažit, abychom Vám i v budoucnu dokázali super rychle vyjít vstříc.
Mějte fajn dny!
Za APM SPORT zdraví Pavel
(Administrátor)
Zdravíme Tomáši,
jsme moc rádi, že jste s námi spokojený a děkujeme za čas věnovaný recenzi.
Přejeme fajn dny!
Za APM sport zdraví Pavel
(Administrátor)
Děkujeme za vaše milé hodnocení, máme radost.
Je to můj první nákup.
Ochotný a vstřícný personál.
(Administrátor)
Jsme rádi, že bylo vše v pořádku a děkujeme za hodnocení.
(Administrátor)
Děkujeme za milé hodnocení. Jsme rádi, že jsme Vám alespoň takto vyhověli.
(Administrátor)
Děkujeme za velmi pozitivní hodnocení.
V posledním bodě jste přesně vystihl o co se dlouhodobě snažíme. O proaktivní přístup k zákazníkovi.
A udělá nám vždy radost, když dostaneme zpětnou vazbu, že se nám to daří.
Úžasný přístup, rychlé řešení malého nedorozumění.
(Administrátor)
Děkujeme a jsme rádi, že proběhlo vše k Vaší spokojenosti.
Skvělá komunikace a absolutní vyhovění mému nestandardnímu požadavku.
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení. Plnění nestandardních požadavků je náš denní chleba.
Vynikající obchod i paní prodavačka, vřele doporučuji.
(Administrátor)
Z Vašeho milého hodnocení máme velikou radost a paní prodavačce samozřejmě vyřídíme.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení a jsme rádi, že vše klaplo.
o nedostupnosti zboží jsem byl tel. informován jěště v den objednání, do 24 hod. dali vědět info o možnosti došívky, nabídli podobný výrobek, omluvili se. Proto komunikace skvělá. Ovšem byl to můj první a hned neůspěšný, nákup u daného prodejce, takže hodnocení není příliš objektivní.
(Administrátor)
Mrzí nás, že tato situace nastala a že i přes veškerou naši následnou snahu jsme dostali takové hodnocení. Výjimečně se může stát, že se nám v krátkém čase prodá nabízené zboží na prodejně a shodou okolností se ve stejném čase doprodá i u dodavatele (aktualizujeme každou hodinu). A většinou se to zadaří na konci prodeje letní nebo zimní kolekce, kdy už je zboží pouze v jednotkách kusů. Budeme se i nadále snažit, aby těchto situací nastalo co nejméně.
Rychlé a bezproblémové dodání i s malým dárečkem.
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že bylo vše OK.
Obchod mohu vřele doporučit. Výběr není možná tak velký jako jinde, ale zboží je kvalitní, ceny nízké a komunikace s obchodem výborná.
(Administrátor)
Těší nás, že jste byl spokojen a děkujeme za hodnocení. Na nabídce sortimentu stále postupně pracujeme.
(Administrátor)
Děkujeme za Vaše hodnocení.
Personálu vyřídíme, budou mít radost.